9.09.2014

Si eu sunt profet. Scoateti banii!!


Si eu sunt profet. Scoateti banii!!





Dusmanii ratiunii o iau din nou pe aratura.
Pe vreo cateva site-uri cretine (nicio greseala aici) din care preferatii mei <Gandesc, sunt crestin> (ce gluma) a aparut un filmulet care ne indruma sa ne pocaim (sau poate sa ne poRcaim) fiindca apocalipsa se apropie.
Intitulat "Ce spune biblia despre razboiul din Ucraina, Israel, Syria", filmuletul nu este altceva decat o repetare papagaliceasca a unor versete din biblie, respectiv din evanghelia dupa luca.
Dobitocii de la <Gandesc, sunt crestin> mai si semnalizeaza prostia, urland ca "biblia se implineste". Nu poti fi habotnic fara sa fii tampit.

Iata marile "profetii" ale bibliei, care se implinesc (ateilor, ati pus-o!):
"Când veţi auzi de războaie şi de răscoale, să nu vă înspăimântaţi; pentru că întâi trebuie să se întâmple aceste lucruri. Dar sfârşitul nu va fi îndată.”
„Apoi”, le-a zis El, „un neam se va scula împotriva altui neam, şi o împărăţie împotriva altei împărăţii.
Pe alocuri vor fi mari cutremure de pământ, foamete şi ciume; vor fi arătări înspăimântătoare şi semne mari în cer." - Luca 21:9-11.

Ce ziceti de profetiile astea? A, nu vedeti nimic despre Ucraina aici? Inseamna ca nu cititi cu destula evlavie.
Astea sunt marile profetii biblice. Ca vor fi razboaie si pe alocuri cutremure. E clar ca biblia e adevarata si de mare valoare. Ce nu inteleg eu este ca razboaie si cutremure am tot avut in istorie, insa apocalipsa nu a venit. Am avut razboaie si cutremure, chiar inainte de nasterea crestinismului, asa ca aceste "semne" ale apocalipsei sunt cel putin vagi.
Revenind la darul profetiei, acum am realizat ca si eu il am. Si cred ca profetiile mele sunt cel putin la fel de bune cele privind "cutremure pe alocuri" si "razboaie si rascoale".

ATENTIE!!!!! Urmeaza profetiile:
*Eu prevad ca in 72 de ore de la postarea acestui comentariu, in Bucuresti va fi .... zi!
*Eu prevad ca in urmatoarea suta de ani se vor naste copii atat de sex masculin, cat si de sex feminin.
*Eu prevad ca in viitor vor muri niste oameni.
*Eu prevad ca in viitor se vor naste niste oameni.
*Eu prevad ca peste exact un an va fi luna septembrie.
*Eu prevad ca maine facebook-ul va exista.
*Eu prevad ca in viitor, pe alocuri vor fi niste inundatii.

De acum inainte va rog sa imi spuneti Profetul PUTIN spre DELOC si sa incepeti sa cotizati la biserica mea, singura biserica ce cunoaste viitorul, astfel cum am aratat mai sus.

No comments:

Post a Comment